Tlf. +45 66 80 40 40

Hvordan sendes en sag til inkasso?

Hos CloudCollect kan du oprette en sag manuelt eller ved integration til e-conomic.

 

Send din sag uden e-conomic:

  • Opret en bruger
  • Klik på menuen “Opret”
  • Find skyldner ved at søge i feltet “Søg i CVR”
  • Upload din faktura i feltet “Vedhæft faktura(er)
  • Upload dine rykkerbreve i feltet “Rykkerbreve”
  • Tryk på “Send”

Bruger du e-conomic, kan du importere og sende dine sager således:

  • Opret en bruger
  • Klik på menuen “Integrationer” og forbind din e-conomic konto med CloudCollect
  • Klik på menuen “Forfaldne”
  • Tryk på knappen “Send” ud for de fakturaer, som du ønsker at sende til inkasso

Mangler du betaling?

Indtast dine kontaktoplysninger og lad os hjælpe dig med at få sagen ud af verden med det samme.